onsdag 28 april 2010

Dessa MEN...

Jag gör fotoböcker.
Tycker att de blir ett väldigt trevligt minne att ha med sig härifrån.
Jag har ett program i datorn och så bara matar man in bilderna och klipper och klistrar lite, lägger in bakgrunder osv.
Vet att det finns något motsvarande i Sverige.
Jag tycker att det är jätteroligt att göra böckerna och att de blir jättefina.
MEN.
Det där rackarns menet.
Förra sommaren gjorde jag 3 böcker på en vecka tror jag.
Det var ett års fotografering som skulle in i album.
Mycket jobb.
Tänkte att nu ska jag aldrig halka efter mer.
Så jag påbörjade albumet från vår resa hit efter sommaren.
Besök på Legoland osv.
Men sen dess har det inte hänt nå´t.
Är fortfarande ett år back.
Nu är det bara att ta tag i det.
Jag har liksom två veckor kvar i Holland.
Och ska liksom resa i en hel månad nu.
Då blir det liksom MYCKET bilder.
Jag har visst lite jobb att göra...!
Ha det bäst!
Kram
P

Inga kommentarer: