fredag 23 april 2010

Hipp hurra!

Just nu är det mycket som snurrar i mitt lilla huvud.
Hemflytt.¨
Dagar kvar i Haag.
Vänner här.
Vänner där.
Hinner inte träffa alla jag vill träffa, eftersom jag inte mår speciellt bra.
Imorgon åker vi till Bryssel och kommer hem söndag.
Vi kan ju inte ha varit här i 3 år utan att se Bryssel.
Det är 17 mil.
17 mill är ingenting för en Norrlänning.
Det är en dagstur innan man åker 7 mil till en dans, senare på kvällen...!
Av nån konstig anledning har det kommit nåt i vägen varje gång.
Sjuka barn, vår belgiska vän skadade sin fot, och nu är jag sjuk,
men vägrar att lämna Holland utan att se Bryssel.
Det blir en lightvariant av Bryssel.
Vi kommer att ha en softhelg.
Mysa mest. (läs vila...)
Sightseea mindre.
Men vi åker till Bryssel.
Europaparlamentet.
Manneken Peace.
Kaaaanske lite shopping.
Bryssel here we come!
Lite ångest har jag idag.
Min fina fina Nina fyller 40 idag.
Jag skulle så gärna ha varit där på Söderåsen i Offerdal idag.
Och i morgon fyller Pernilla 40.
Så om jag hade varit på Söderåsen idag så hade jag hunnit till Östersund i morgon.
Grattis mina fina vänner!
Nina vi firar när vi ses i Stockholm om ett par veckor!
Pernilla vi firar i Barcelona om 3 veckor!!
Nu måste jag packa!
Tot Ziens
P

1 kommentar:

Karin sa...

Härligt Pia när det händer en massa saker, men det är som vanligt på gott och på ont!

Krya på dig nu!

Kram Karin