tisdag 15 juni 2010

Home sweet home!

Jag är hemma!
Jag och barnen är HEMMA!
Hemma i Viken.
I vårt mysiga och fantastiska Viken.
I Viken där grannarna, som har en extranyckel, pyntar huset med blågula ballonger och girlanger och skriver välkomna hem!
I Viken där svärföräldrarna ställer in en vas med långa fina röda rosor för att välkomna oss.
Vi var aströtta halvtre i fredagsnatt, när vi öppnade dörren till vårt hem.
Det var så välkomnande och härligt att komma hem.
Plötsligt så var vi pigga och så glada.
Alla är så glada att se oss och solen skiner.
Allt är så grönt och vackert!
Vendela har börjat simskola och älskar det.
Vendela har hälsat på på skolan och älskar det.
Mollie har hälsat på på dagis och är väldigt skeptisk,
men kommer att älska det.
Oliver och Estelle har kommit och jag älskar att de är här!
På lördag har vi bröllopsyra!
Det är inte bara kronprinsessan och hennes prins som har bröllopsdag.
Jag och min prins har också det.
6-årig bröllopsdag.
Vi ska fira.
Vi ska ha bröllopsyra.
Jag ska kolla det kungliga och hålla i det okungliga.
Vi ska dricka bubbel och bjuda fin trerättersmiddag.
Mysig ska vi ha.
Vi är hemma!
Life is so gooooooood!

2 kommentarer:

Karin sa...

Vad härligt och komma hem med ett sånt välkomnande!
Grattis på bröllopsdagen i förväg!

Kram och välkommen hem till lilla Sverige!

Karin

Unknown sa...

Tack! Ja, det var oväntat och härligt!
Kram