onsdag 9 juni 2010

Follow your dream!


Mycke viktsnack. 4 kilo väck på 9dagar. Helt ok. Men så hade jag också gått upp 6 kilo sedan förra sommaren. Fatta själv om jag hade fortsatt så. 60 kilo till på min kropp när jag fyller 50???? Det är inte riktigt så jag visualiserar min framtid...!

Det var väl inte riktigt så här jag skulle se ut heller, när jag som 20 visualiserade mig själv som 40 åring. I 20 år har jag haft en plan att sköta om min kropp och bli stark och hälsosam. Jag har faktiskt inte råd att slarva bort 20 år till. Det skulle betyda +120kilo när jag fyller 60...ja, ni fattar vart jag vill komma.

Nåväl, nu går det iallafall på rätt håll! Skönt.

En som inte har problem med vikten är ,vår kompis, Beppes dotter.
Vacker som en dag dessutom!

Maja Majskär.

16 år är tösen och ska tillbringa sin sommar på catwalken i Paris.

För Maja kommer det att gå jättebra, fastän hon är ung.
Hon har nämligen väldigt kloka föräldrar som stöttar och hjälper henne helhjärtat.
Så här enkelt ska livet vara.

Follow your dream.
Love
Pia

Inga kommentarer: