fredag 4 juni 2010

Freaky friday...

Den här dieten är allt som ryms i min lilla hjärna just nu.
Jag ber om ursäkt.
Middag igår var en riven morot, ett ägg och keso.
Gott faktiskt.
Keso och riven morot är en underskattad blandning.
Frukost idag, inget kaffe - jag fuskar och dricker kaffe, och en riven morot med citron.
Min man lagade frukost idag.
Mys.
Han brukar iofs göra det.
Men vart jag vill komma är.
3
Alltså 3 kilo.
Japp.
Du läste rätt.
3 KILO har jag tappat sedan i måndags.
Vad sägs om det.
Det är inte klokt.
Jag blir helt yr.
Förmodligen av hunger, men jag vill tro att det är lycka,
lycka över att snart känna mig bekväm i kläderna.
Slippa köpa en storlek större än jag brukar.
Kanske komma i de där jeansen som jag gillar.
Det här går ju förvånansvärt bra.
Varför har det inte funkat innan.
Alla gånger jag försökt hålla igen har jag fixat en eller max två dagar,
innan jag knaprat i mig nåt onyttigt.
Nu är det askes och det har funkat i 4 dagar.
Konstigt.
Men för guds skull, håll tummarna.
Håll tummarna för det är 9 (shit va mycket) dagar kvar...!
All kärlek
P

2 kommentarer:

Karin sa...

Härligt att kilorna bara rasar av dig!!!
Jag har dragit ned på kolhydrater och minskar sakta men säkert också.
Känner mig snabbare mätt och behöver då inte äta så mycket!

Ha en trevlig helg!

Kram Karin

Unknown sa...

Ja, men nu är det lite stilla över helgen. Med denna diet ska man gå ner mellan 5 och 7 kilo på 13 dagar. Vi får se. Ville göra något drastiskt då jag gått upp 6 kilo sedan förra sommaren då jag behöve gå ner 3 kilo. När det börjar bli många kilon så tar det så lång tid och då hinner jag svulla ner mig igen...inget jag är stolt över men..ska fortsätta med sund kost som ledord i sommar...
kram