fredag 19 februari 2010

Same same but different

Dagarna i Strömsund ser lite annorlunda ut mot vad vi är vana.
Men tjejerna har fullt upp hela tiden.
Idag kom Oliver och Estelle så nu är det inte bara fullt upp, de är nästan överbokade...
Jag däremot har inte så ycket att göra, som jag har hemma i Haag.
Tre veckor till ska vi vara här.
Vill hinna träffa kompisar och hoppas verkligen att
vädret blir mildare så att vi kan vara ute mer.
Jag har nog blivit lite känsligare av att bo söderut,
för jag tycker att det är för kallt att vara ute när det är -15C.
Vi har ändå varit ute, men det blir inte så långa stunder precis.
Nu rustar vi för fest.
Pappa fyller 70år.
Tyckte precis att han fyllde 40 och nu är det visst min tur att fylla det...
När jag fyller 70 är det Estelle som fyller 40...
Men dit är det låååååångt kvar.
Mys å må i vintervädret
Kramis

Inga kommentarer: