fredag 12 februari 2010

Världsklass!

På Madurodam i Haag
Julen 2008 i Haag
Jontes konfirmation 2008I Kristianstad
Jakobs konfirmation i Vikens kyrka
Mina fina
Sötetjejerna

Jag älskar att resa.
Det behöver inte vara exotiskt eller lyxigt.
Men en ny plats med nya dofter, nya smaker och nya vyer.
Det är väl härligt.
Och spännande.
Korta tripper, långa tripper.
Inrikes eller utrikes.
Men ingenstans är så underbart som när vi är alla tillsammans
hemma i Viken på sommaren.
Den resan skulle jag inte byta bort mot någonting i hela världen!
Titta själv så fina de är!
De är lika vackra på insidan!
Alla sex!
Och alla är mina!
Och jag har världens finaste att dela dem med!

Världsklass!!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jättefina barn du har!
Du lyckades få med alla sex på ett kort, fantastiskt! Jag tycker bara mina fyra är svåra och samla...
Kram

Unknown sa...

Tack!
Jag vet att alla mammor är lika stolta över sina, men min fina Estelle läser alltid min blogg och då vill jag att hon ska läsa detta! Ibland säger man det kanske för lite med ord. Ja, det är nästan omöjligt att hitta en bild med allihopa, men i fjol gjorde vi julkort. Men vi tog två kort inget blev bra. Så vi skickade lite halvgalna julkort. Det är väl så det är kanske...!
Ha det bäst
Kram