fredag 5 februari 2010

Dagens inlägg är bara till Lilla Karin i Luleå


Hej Karin!
Det här känns ju dumt, men också lite roligt.
Så här långt har vi kommit hittills.
Vi har varvat med röda (min absoluta favoritfärg) LeCruset-saker.
En gryta, en kanna och en hjärtformad pajform har det blivit,
men de får du ingen bild på för de är hemma i Viken.
Men det blir ett projekt när man tar en sak i taget och det i sig är kanske det roligaste...!
Båda längtar lite efter nåt, nu är det din tur att välja, typ.
Mannen vill ha en ishink, jag vill ha en girotondoskål...
vi har inte bestämt än...
Mys å må i Luleå!
Gillar er hotellidé!
Go for it!
Stor kram

P


4 kommentarer:

Karin sa...

Vilken ära och få ett inlägg tillägnat mig själv, tack!=)

Vilka fina och roliga saker du hade från Alessi.

Ska du ha skålen i rött eller silverfärgad? Är det rött, på bilden ser det ut som rosa?

Kram Karin

Unknown sa...

Vassego!
Det blir en silver. Den är mattcerise så jag tycker silver är snyggare. Men jag vill ha flera i olika storlekar...
Ha det bäst
Kram

Karin sa...

Ville bara meddela att ishinken finns på rea nu hos www.rum21.se!
511:- istället för 730:-!!!
Kram Karin

Unknown sa...

Tack för tipset!
Ha en trevlig helg!
Kram