onsdag 10 februari 2010

Pannkillen kom 18 så jag var hemma i onödan, men blev inte lottlös...!

Ha! I´m a very lucky voman!!!!
Igår fick jag stanna hemma från designprylsparadiset Loods5...
och det är en bit att åka så man åker inte varje dag...
Vi var dessutom fyra tjejer som skulle åka, mysigt!
MEN jag har en go´kompis!
Hon köpte denna till mig!
Ungefär 50kr billigare än i Sverige!
Jag älskar att fynda!!!!
Det ska inte ligga frukt och lökar i den.
Den ska vara till Tacos.
Det ser jättefint ut.
Lite chips i botten, sallad, gurka och tomat i olika högar i mitten och majs högst upp.
Ser toppenfint ut.
Men eftersom vi inte äter tacos idag så la jag i lite frukt och lök.
Såg trist ut tom!
Men visst är den fin!
Och jag vet att de har funnits länge, men jag är lite sen.
Jag är som 30 fast jag snart är 40...
på alla sätt...
hi hi !

Må så gott
Stor kram
P

Inga kommentarer: