fredag 7 november 2008

Spartips i kristider!

Hej alla!
Jag och min väninna hade en härlig shoppingrunda igår!
Vi sprang i de lyxigaste affärerna och klämde på
Ralph Lauren-klänningar till töserna, en söt liten tjejkappa från Burberry
och en snygg väska till mig i samma rutiga tyg...!
BLAND ANNAT...!
Det vimlade av snygga saker.
Min väninna stod och höll i en snygg halsduk för sisådär 160€.
Det är väl underbart att unna sig lyx ibland!
Snacka om att man har det bra!!!!
Hur shoppingrundan slutade?
Vad våra män sa när vi kom hem?
Tror aldrig att de varit så nöjda efter en shoppingrunda...
8 € gjorde jag av med på snabbköpet i Chinatown...!
Väninnan 4€.
För oss räckte det att drömma, vi hade en rolig och härlig kväll!
Nästa gång ska vi gå till H&M eller V&D (typ Åhléns City i Sthlm)
så vi får nåt med oss hem...
Ha det bäst idag!
Edith

Inga kommentarer: