tisdag 4 november 2008

Det är förbjuuuudet!!!

Hej alla!
Det är förbjuuuudet att gå in på min blogg utan att säga hej!
Nädå, men skriv GÄRNA en liten hälsning till mig!
Klicka bara på "kommentarer" under mitt inlägg.
Om du klickar på "anonym" så behöver du inte
ens registrera dig,
men då kan du ju skriva vem du är i meddelandet!
Det var ju därför jag ville ha en blogg,
så att vi kan hålla kontakten...!
Ha en skön kväll go´vänner!
Edith
Bilden är förresten tagen av Kerstin när hon var här på besök!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! OM det blev strul med mitt inlägg så är det bara jag, Olivers "fröken" Maria, blev så nyfiken på din blogg. Jättefin! OM jag vetat skulle jag ha skickat med Bregott! Ha de! Maria

Anonym sa...

oops - bästa att kommentera då :-)
Har precis lagt in din rss i min feedslista. Jag läser ganska många bloggar men är för lat för att ha en själv.

Din är jättesnygg tycker jag - kul att få en inblick i er vardag. Förhoppningsvis blir det lättare att hålla kontakt som du skriver.
Många kramar

Unknown sa...

Hej Maria! Kul att du tittade in! Det såg ut som ni hade det jättemysigt i Tallin! Jag och småtjejerna kommer och hälsar på hos Oliver i december. Trodde inte han ville det, men igår sa han att han pratat med Engelskaläraren...
Ha det gott!
Pia

Unknown sa...

Hej Carina!
Kul! Jag brukar också läsa bloggar! Det är lite roligt tycker jag. Jag fastnade mest på Aftonbladets bloggar, men de var lite gnälliga. Så hittade jag blogspot där de var lite roligare och mer inspirerande bloggar. Men de är lite röriga att hitta kan jag tycka! Hoppas allt är toppen hos er!
KRAM
pia

Meeri sa...

Hejsan Pia! Jo, du har hittat rätt Meeri! Jag är i Skåne i 5 dagar just nu! Vad gör du? Du bor i Haag?

Unknown sa...

Kul att läsa din blogg! Vi bor i centrala Haag där min man jobbar. Själv är jag mammaledig med Mollie 5 månader. Vi har gjort halva tiden här nu och om 1,5 år är vi tillbaka i Viken. Engelskan kommer väl tillpass här, det är lite sämre med holländskan...
Vi hörs vidare! Ha det gott
Pia

Anonym sa...

Hej Piafia!
Stockholm calling!!! Det går så långt emellan att vi hörs nuförtiden. Men jag tänker på dig! Vilken bra ide´ med en blogg - och fin är den åxå - nu förstår man ju lite hur ni har det därnere. Jag funderar på att fixa en själv om bara tiden räcker till. Allt väl här. Hösten rusar fram. Vi har flyttat till en större lägenhet. Trevligt. Mycket hundaktiviteter är det - åxå kul.
Vi hörs snart igen! Kramar från mig. Karin