söndag 10 maj 2009

Virrepannan!


Hej!
Hoppas du också haft en härlig helg!
Det har jag iallafall. I fredags gick vi på Colombiansk afton på mannens jobb.
God mat, trevliga människor och många skratt!
Det är bra bjudningar på hans jobb.
Börjar vid 18-tiden och håller på till 20-tiden. Ibland ett par timmar längre.
Oftast är barnen också välkomna!
ENKELT helt enkelt!!!!
På lördag städades det. ALLA var involverade!
Sen gick vi ut en runda i solen och senare på kvällen kom det lite gäster.
Mysigt, trevligt och ganska lugnt...
MEN sen när gästerna gått hem,
så upptäckte jag det som absolut omöjligt får hända....
I min och resten av familjens städiver hade vi GLÖMT
att lägga på mattan OCH hänga upp handduken på gästtoaletten!!!!!
FY SKÄMS, virriga, virriga P.
Virrigheten har nu på nåt sätt nått en gräns!
NU FÅR DET VARA NOG!
Måste komma ihåg att ta mina omega3...
Men ingen sa nåt, så jag hoppas att det gick bra ändå.
Och att de hade trevligt - trots allt...!
Idag har vi haft picknick på stranden men en annan familj.
Mysigt och trevligt!
Så man kan säga att det varit en toppen helg, trots viss virrighet.
Stor kram till Dig!
(Bilden illustrerar hur jag är uppe och svävar i det blå...!)
Piaf

Inga kommentarer: