tisdag 26 maj 2009

Hurra Mollie 1 år!



Vi är rika jag och Kenth.
Visste du det?
Jag menar alltså STORMRIKA!
Ungefär som Joakim von Anka! (Vi är dock inte giriga...!)
Vi har 6 underbara ungar!
1-16 år! Brokig skara!
De är alla olika, men på många sätt lika.
Vi har haft turen att ha snälla och hjälpsamma barn.
Idag är en stor dag!
Minsta lilla Mollie fyller ett år!
Ett härligt år har det varit.
Det har varit tufft för henne, för hon har nog mest varit sjuk,
riktigt sjuk, MEN strålat som en liten sol ändå.
Alltid go, alltid glad med lilla glimten i ögat.
Hela världen har snurrat runt henne här hemma.
För alla.
Alla är så glada för henne, så rädda om henne, så kära i henne....
Hon förgyller allt den lilla kärleken.
Det är så roligt att se tuffa tonåringen. Första frågan när han kommer hem från skolan är:
Var är Mollie???
Så ser han henne, hon spricker upp i ett leende, han med och så gosas det.
Länge.
Och busar en stund med Vendela.
I sommar ska jag vara själv hemma i Viken med 5 av barnen!
Det oroar inte mig det minsta...!
Vi är rika vi, jag och min Kentha...!
Hipp hurra för Mollie
Hurra Mollie 1år står det på tjejernas
t-shirts, lite töntiga, men gulliga...!





3 kommentarer:

Eva sa...

Hurra hurra för världens bästa Mollie idag! Störstaste kramarna från moster o kusinerna i Strömsund

Anonym sa...

Hej Pia. Detta är Karro (Löfström) som skriver. Måste bara säga att du har så otroligt söta småflickor. Vilka ögon Vendela fått, helt otroligt!

Unknown sa...

Hej Karro!
Vad roligt att du tittade in! Vad gör du nu? Hoppas allt är bra med dig!
Ja, de är fina alla 4! Och så är alla världens snällaste! Men det tycker nog alla mammor =)Längtar till om två veckor när jag får rå om O och E!
Hälsa mamma och kristofer
Varm kram
Pia