måndag 22 mars 2010

Vågar inte rekomendera...

Här bodde vi!
Nära Louvren, nära Operan, nära Le Grand Colbert!
Fantastiskt tänkte vi!
Ser ju hur charmigt ut som helst!
På bild.
När vi kom till rummet höll vi på att svimma!
Bilden är stulen från Hotels.com för jag tyckte att det var för trångt för att fota i vårt rum.
Jag fick lämna kameran utanför dörren för den rymdes helt enkelt inte.
Tänk er en säng till i det rummet.
OCH en resesäng till Mollie...
Vi kunde inte öppna dörrarna till garderoberna för sängarna stod ivägen.
Okej.
Vad göra?
Så här tänkte vi.
Vi kan börja den här resan med att gå ner och
bråka om vårt FAMILJERUM med BADKAR som vi beställt och betalt för.
Och allt börjar tråkigt tråkigt.
Eller vi kan gilla läget.
Se charmen.
Mysa i den typiskt parisiska miljön och bara njuta i tre dagar.
Vi valde det sista.
När vi kom in till rummet på kvällarna så fnittrade vi.
Det var galet trångt.
Galet och mysigt.
Jag kommer aldrig att rekomendera Hotell Ascot Opera till någon.
För antingen älskar man det eller så hatar man det.
Det finns inte utrymme för något mittimellan.
Men jag kommer säkert att bo där igen.
Och igen.
Om jag har tur!
Vi hade det bäst i Paris!
Livet handlar inte om hur man har det.
Utan hur man tar det!
Mys å må!
Våren är definitivt på gång!
Kram

1 kommentar:

Karin sa...

Du är för skön!
Du ser skönheten i allt, vill också ha sådana ögon!
Kram