söndag 21 mars 2010

Livet leker! 40 i Paris!









Hur ska man beskriva vår lilla tripp till Paris?
Jag är ju ingen Björn Ranelid som kan sväva ut i vackra slingor av metaforer.
Men på hur många sätt kan man uttrycka UNDERBART???
Fantastiskt.
Romantiskt.
Barnsligt härligt!
Avkopplande.
Spännande.
Mysigt.
Gulligt.
Roligt.
Busigt.
Coolt.
Häftigt.
Kärleksfullt.
Fantastiskt.
Nä nu får jag sluta, jag börjar ju om...
Helt enkelt ...Underbart!
Tack min kärlek du är helt enkelt bäst.
Tack till mina små flickor som bara skänkte glädje och var glada HELA tiden!
Livet som 40 är inte alls dumt!
Underbart är ordet.
Ett ord.
Det räcker.
UNDERBART!
Pussåkram
P

3 kommentarer:

Karin sa...

Precis vad jag trodde, ni hade det helt underbart i Paris!
Grattis, grattis!!!

Jag vill också dit eller jag "ska" också till Paris!=)

Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Både till den finfina åldern men även till Paris.
Vi ska faktiskt också försöka åka dit! Redan i påsk om det är möjligt. Och det hoppas jag att det är.

Kram,
Katarina

Unknown sa...

Åh vad härligt Katarina!
Våren är nog den bästa tiden i Paris. Första gången jag var där i September månad, men det året var det en värmebölja som svepte in. 30 grader i Paris är ingen hit. Ingenstans att svalka sig...
Ha det helt underbart i Paris.
Kram kram