tisdag 12 januari 2010

2009










2009 var för oss ett fantastiskt år! Vi hade det så bra. Vi reste jättemycket. Vi hittade nya fina vänner. Vi träffade gamla goa vänner. Vi tillbringade mycket tid i Strömsund. Vi tillbringade mycket tid i Viken. Vi fann oss riktigt till rätta i Haag och kunde äntligen känna oss hemma här. Eftersom jag älskar att fotografera så ska jag plåga er med en massa bilder från förra året.
Och någonstans däremellan så hade jag den äran att få gå till Svenske Ambassadörens Recidens för att få träffa Kungen och Drottning Silvia. Inget småprat precis. Ta i hand och presentera sig och ja, that´s it....
Bilderna i turordning:
Vinterefteling med våra belgiska vänner.
Det bästa av två världar, vi värmer oss med Glögg och Belgisk choklad...
I Handöl i västjämtland med min barndomskompis (numer också Kenths kompis...) Pär och hans fina familj.
På fisketur med pappa och syrrorna.
Vi får väl klämma in en bild från Haag också...sportlovet v.9 kallas här krokuslovet.
Underbara Moseldalen med vänner.
Bästa kompisbesök här.
Underbara Sirmione i Itaaaaaalien
Underbara Viken
Underbara Österlen
Underbara Teneriffaa
Att lilla Mollie var så sjuk under våren har vi nästan glömt nu....! Nu har hon peppar peppar varit frisk sedan i september. Hon växer så det knakar och är så härlig.
Ser fram emot ett spännande år, nytt jobb (förhoppningsvis), dagis, skola, nytt hus, nytt (jag menar gamalt) land, gamla vänner...med betoning på gamla....40 år...blir man typ medelålders nu....????
God fortsättning!
Ciao

1 kommentar:

Ingrid sa...

Underbara bilder från ett underbart år !!!
Kram á mor