fredag 18 februari 2011

Kök i Villa Ahlin...

Om köket ska vara vitt så vore detta ett hett alternativ.
Men bänkskivan är superfin och givetvis superdyr.

Sprang en runda inne på HTH-butiken idag.
Ön nedan är min absoluta favorit!
Men jag svimmade när jag insåg att den rostfria bänkskivan kostar 52 000kr
Hela köket kostade 66 000 utan bänkskivor.
Sjukt.
Det blir inga handsnejdade bänkskivor
i Villa Ahlin.
Då bygger jag hellre en pool!
Eller köper någon ny möbel.


Gillade också denna ön, med spisen på snedden...
Rött kök blir det inte, men gillar denna tunna bänkskivan i
pressad laminat, med tendens
av perstorpsplattemönster...
Plus i kanten, den var inte så dyr!!!


Trodde att detta skulle bli busenkelt!
Oj så fel man kan ha!
Men som sagt.
Det är mycket angenäma problem vi har!
I morgon ska jag försöka visa vilken snygg skiffer vi ska ha bakom kaminen.
Ciao!

Inga kommentarer: