söndag 13 februari 2011

I Växjö skiner solen idag...!

Det är soligt och fint i Växjö.
Utanför hotellfönstret.
Vi är i Växjö för mannen ska hålla ett litet föredrag om Rwanda-projektet som han leder.
Projektet som ska få funktionshindrade barn i Rwanda att få gå i skola.
Jag är en väldigt stolt hustru.
Men,
som Tony Irving skulle ha sagt...
Jag skulle också vara med på mötet så vi tog med tjejerna och körde till Växjö igår.
Tänkte att vi skulle bada på dagen och mysa på hotellet hela kvällen.
MEN...
Vendela är fortfarande sjuk. Det blev mys på hotellet typ hela dagen.
Köpte några inspirationstidningar igår!
Tur det, för idag är det dags för mysdag nr2 på Växjö Stadshotell...
Tack och lov för barnkanalen!
Den lilla pigga friska är duktigt rastlös.
Den stora, trötta, sjuka orkar inte lämna rummet.
Det blir doktorn imorgon.
Nu ska jag grotta ner mig i mina tjejporrtidningar.
Kök och bad ska planeras!
Da Capo!
Om två veckor ska köket ritas!
Ha en ljuvlig dag.
Här skiner solen...!
Pussåkram

Inga kommentarer: