lördag 17 december 2011

Taken målas för fullt!

Final call för tapeter...!
Nu är det bestämt.
Det ligger några rullar Keek-a-boo på Mollies rum och väntar...!
Några rullar Josef Frank till hallen!
Graphix från Midbec den också.!
Det är den vita randiga i bakgrunden vi ska ha i ungdomsrummet!
Vellamodellas tapet heter Catwalk så passande!
Men den kommer att sitta på tvären!
Och så denna underbara Quinta från Midbec i vårt sovrum!
Alla kommer att sitta som fondväggar,
utom Josef Franken i hallen!
Tror att den blir välkomnande och
supersnygg till de svarta dörrarna!
Nu har grannen flyttat in!
Snart är det vi...!
Wiiihooo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men vilka finfina tapeter du/ni har valt! Kommer verkligen bli supersnyggt OCH mycket hemtrevligt tror jag!

Hoppas du har en trevlig 4. advent!

Kram,

Katarina

Unknown sa...

Tack! Ja de ligger i fönsternischerna, så jag blir helt pirrig när jag ser dem...Vi får ju inte nyckel förrän huset är helt klart. Jag brukar springa in efter jobbet, men nu har jag inte hunnit. Så nu står tapetrullarna där i fönstren och retas...! :-)

pernillas ateljé sa...

Åh, den rosarandiga vill min dotter ha i sitt rum.