torsdag 9 september 2010

Vardagiviken...

Vardagen rullar på.
Jobbar 75% på mitt gamla jobb.
Härliga arbetskamrater.
Härliga barn.
Vendela älskar sin nya skola.
Hon älskar att ha fått nya vänner.
Hon älskar att bli bjuden på en massa kalas.
Hon älskar gymnastikträningen på torsdagar.
Mollie älskar sitt dagis "lilleskott" som hon säger.
Men tyvärr fick hennes inskolning skjutas upp pga en envis
lunginflammation.
Mannens nystart på jobbet i Sverige börjar kanske inte optimalt...
Själv så glider jag runt på en räkmacka nu när han är hemma.
Om jag saknar Holland?
Nä inte en enda gång har jag kännt saknad.
Jag saknar mina vänner Margie och Alexandra och några till, men vi kommer ju ändå att ses.
Jag är sugen på att åka till Holland på semester.
Men saknar det gör jag absolut inte.
Life is good!
Nu måste bara Mollie bli frisk också...
Puss P

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad att du är tillbaka i bloggen igen! Hoppas alla blir friska och krya snart.