tisdag 1 januari 2013

Anton Hysén

Jag är väldigt stolt över alla mina barn!
Flickorna 12, 8 och 4 år, tittar på SOS Uppdraget om sos barnbyar i Ghana.
De vill att vi skaffar fadderbarn.
De resonerar och kommer fram till att vi inte alls
behöver chips och godis på fredagsmyset.
Om vi bara har popcorn så kan vi skicka pengarna vi sparar till vårt fadderbarn!
Ikväll kollar vi på Agnetas nyårskarameller.
Anton Hysén kommer på tal. 
Vendela undrar om han och Sigrid är ihop.
Nej säger jag. 
Anton har en pojkvän.
Aha säger hon. 
Är han en killälskare?
Jaha, då får de ju adoptera om de vill ha barn tillsammans!
Så var det inget mer med det.
Jag är väldigt tacksam och stolt att jag har barn som 
bryr sig om andra människor och som saknar fördomar!
Sen tycker jag att killälskare verkligen är ett vackert ord!
Ciao!
P

Inga kommentarer: