tisdag 14 september 2010

Ivrig!

Ojsan hoppsan!
Jag har förvandlats till en duracellkanin.
Tror att det är så de ser mig på jobbet.
Mina nya trevliga arbetskamrater.
Ni vet.
Man kommer där, ny med nya ögon,
pigg och glad att börja jobba igen efter 3 år hemma,
ja jag är helt enkelt en liten "pain in the butt" ...
Det är så jäkla illa att jag känner det själv.
Idag fick jag hejda mig och säga, ähm du får ta mig med en nypa salt...
tänk på att jag har varit hemmafru i tre år...
I morgon är en ny dag.
Dagen då Pia taggar ner ett par hekto.
Jodå.
Man kan om man vill.
Ha det bäst!
Puss
P

2 kommentarer:

katarina sa...

Vad roligt att du trivs så väl på jobbet!

skönt även läsa att livet verkar rulla på som vanligt.

Ta hand om dig och höstliga kramar
från Sunny Mountain (som visst håller på att förvandlas till Rainy Mountain om det inte sluta regna snart :)

Katarina

Unknown sa...

Hej Katarina!
Kul att höra av dig! Tittade in till dig häromdagen, men hann inte kommentera! Ha det bäst
Kram