söndag 3 november 2013

Djup och ytlig

Jo men det är jag det.
Djup. Jag arbetar ideellt för att barn med funktionsnedsättningar ska få möjlighet att gå i skola i Rwanda. Jag tror stenhårt på människors lika värde. Jag älskar djupa resonemang. MEN. Jag är också duktigt ytlig. Min dotter är fotomodell och finns just nu på Jo Malones hemsida och i all deras reklam och på Harrod´s hemsida och andra som saluför Jo Malone. Jag är så stolt så jag spricker. Hon är så vacker. Alla barnen är vackra både på ut och insidan. Men Vendela hon kan det här. Hon älskar att stå där framför kameran. Fokuserad som Gunde Svan inför ett OS-lopp. Kolla här låt mig presentera Vellamodella - Vendela Ahlin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är det som gör dig interessant, att allt inte är skrivet på utsidan.

Gott nytt 2014. Hoppas att dina två sidor får blomstra detta år!

Aliaslullan